Nuna TRVL bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nuna TRVL bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

manouk 01-07-2022

Super handzame gemakkelijk inklapbare buggy!

Geschreven voor: Nuna TRVL bruin

De buggy hebben we nu een paar weken in gebruik en wij zijn er vol lof over. De buggy rijdt soepel en goed wendbaar. Het is natuurlijk wel een buggy dus de vering is minder dan onze wandelwagen, maar als nog vind ik het goed rijden. We hebben met de buggy over geasfalteerde wegen gelopen en dit gaat prima.
De buggy klapt zeer gemakkelijk op met 1 hand en inklappen gaat zelfs zo goed als vanzelf. Je hebt de buggy dan ook zo klaar voor gebruikt van uit de auto bijvoorbeeld. We merken dan ook dat we de buggy er gemakkelijk bij pakken. De buggy is mooi compact ingeklapt waardoor je hem gemakkelijk opbergt in de kofferbak van de auto en in huis.
De buggy zelf heeft een mooi breed en hoog zitje zodat hij zeker tot 4 jaar te gebruiken is. De sluiting is goed en stevig en werkt op basis van magneten. De bumperbar is fijn en makkelijk los te halen. Zowel de bumperbar als de duwstang zijn van het zelfde materiaal en voelt goed aan.
De zonnekap is groot en bevat een ventilatierooster en een spiekgaatje.
De zitting van de buggy is gemakkelijk te verstellen tot lig maar kan ook tot half zit gebracht worden. Hierdoor kan je kleintje lekker liggend slapen als hij/zij daar behoefte aan heeft. Zeker omdat de voetensteun ook nog aangepast kan worden. Ons bevalt de buggy echt heel goed en wij zouden hem dan ook iedereen aanraden. Alleen de prijs is erg fors, we hopen dan ook dat de buggy lang meegaat en meerdere kinderen zou kunnen vervoeren.

Pluspunten

• wendbaar
  • gemakkelijk inklapbaar
  • kleine boodschappenmand aanwezig
  • goed zitting
  • ventilatie

Minpunten

• de prijs

mamavanlynn 29-06-2022

Heerlijke compacte kinderwagen

Geschreven voor: Nuna TRVL bruin

Deze buggy van Nuna bevalt ons erg goed. De kinderwagen kan in 1 simpele handeling met 1 hand worden ingeklapt tot een klein pakketje. De wagen past daardoor makkelijk in mijn kleine kofferbak. Voor ons was dit echt belangrijk.
De buggy ziet er qua design mooi uit en heeft een extra grote zonnekap. Tevens kan de buggy in verschillende standen, waarvan in een heerlijke ligstand. Onze dochter valt er altijd heerlijk in slaap. De voetensteun is ook verstelbaar en de boodschappenmand is erg ruim. Deze is tevens los mee te nemen.

De buggy stuurt heel makkelijke, waardoor ik deze met 1 hand kan besturen. Ik loop dan ook vaak naast mijn dochter in plaats van achter de kinderwagen ;-)
De buggy kan gemakkelijk met de voet op de rem worden gezet en er weer worden afgehaald. Eigenlijk zijn alle functies op deze wagen makkelijk te bedienen. Echt een hele fijne wagen.

Pluspunten

• compact in te klappen in 1 eenvoudige handeling
  • mooi desing
  • verschillende ligstanden
  • ruime boodschappenmand
  • magnetische driepuntsgordel

Minpunten

• duwstang niet verstelbaar

a*************@h********** 23-06-2022

Fijne buggy

Geschreven voor: Nuna TRVL bruin

Wij hebben deze Nuna trvl buggy nu een aantal weken in ons bezit en zijn enorm tevreden. We hebben 2 zoons van 1 en 3 jaar. Met beide maken we gebruik van de buggy. Ze passen beide goed in de buggy en zitten er stevig in. De zitting van de buggy is best breed dus onze oudste van 3 kan er ook zeker nog een tijdje in zitten. Het maximale gewicht dat de buggy aankan is 22 kilo. Dus zeker een buggy om een lange tijd mee te doen. Wij hebben de buggy gebruikt om er mee te vliegen. En daar is hij ook ideaal voor. Je kunt de buggy tot een klein pakketje opvouwen en is vrij licht in gewicht. Ook zit er een band aan waarmee je de buggy over je schouder kan tillen of je kunt hem aan de stang optillen. Het in klappen van de buggy gaat zo goed als vanzelf, met 1 klik op de knop klapt hij in. Uit elkaar vouwen gaat net zo eenvoudig. Verder zijn er veel ventilatie mogelijkheden door allerlei vakjes die je open kan zetten waar er achter gaas zit. Zo kun je ook met warm weer je kindje comfortabel vervoeren. Het ventilatie gat bovenop de zonnekap is ook nog is ideaal zodat je even kan kijken hoe je kindje erbij zit als je aan het lopen bent. Wij zijn in ieder geval door bovengenoemde punten enorm tevreden over deze buggy en kunnen hem ook zeker aanraden.

l*******@g******** 18-06-2022

Geweldige wagen

Geschreven voor: Nuna TRVL bruin

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van deze wagen.
Toen ik hem uit de doos haalde was ik aangenaam verrast. De wagen is mooi compact. Het uitklappen is een fluitje van een cent. De duwstang is voor mij op goede hoogte. Het sturen kan met een hand. Hij is erg wenkbaar. De wagen past met gemak achterin de auto (fiat500). Ook het inklappen gaat erg gemakkelijk. En dankzij de handige draagbeugel en draaghengsel is de wagen gemakkelijk te tillen. Ook kwa gewicht is hij niet zwaar.
Onder de wagen zit een erg ruime bagagemand. Je kan een hoop boodschappen meenemen.

• Wenkbaar
  • Compact
  • Grote boodschappen mand
  • Niet zwaar

Minpunten

• De zonnekap zit ingeklapt tegen de duwstang aan.

Naomih 15-06-2022

Fijne buggy

Hele fijne buggy.
Makkelijk in te klappen
Fijn rijgedrag, en een mooi uiterlijk.
Kindje zit er prettig in

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Fijn rijgedrag

Minpunten

• Kindje klein beetje te ver naar achteren met rug

Greet 08-06-2022

Compacte en zeer comfortabele buggy

Geschreven voor: Nuna TRVL bruin

Dit is een degelijke , maar compacte buggy , de kindjes zitten er heel comfortabel in en kunnen er zeker tot 4 jaar in zitten , de buggy klapt makkelijk uit en het inklappen gaat na ontgrendeling zelfs vanzelf , er zit een mooie leren beugel voor het kindje , daarmee kan je hem evt ook dragen als hij ingeklapt is , dat kan evt ook aan het hengsel wat aan de buggy vast zit . Je kindje is heel makkelijk vast te zetten met de magnetische sluiting , ook het verstellen van het tuigje gaat gemakkelijk , al met al lijkt overal goed over nagedacht. De rugleuning is traploos te verstellen zodat je het kindje kan laten zitten of liggen in elke gewenste stand . Verder nog een handige zonnekap , met een doorkijk luikje .
Al met al gaan we lekker veel op pad met deze buggy , die geschikt is voor korte maar ook langere afstanden daar zit hij comfortabel genoeg voor

Pluspunten

• Compact
  • Mooie kleur
  • Stevig